۱. زمان بارگذاری apk برنامه، خطای «برنامهای با این شناسه ثبت شده است» دریافت میکنم به چه معنا میباشد؟
این خطا زمانی رخ میدهد که پکیجنیم (نام شناسه) برنامه پیش از این در مایکت ثبت شده باشد. در این حالت میتوانید پکیجنیم را تغییر داده و مجدد اقدام به بارگذاری نمایید.
اگر مطمئن هستید که برنامه متعلق به شماست و پیش از آن در مایکت برنامه را ثبت نکردهاید، در این صورت از طریق پنل، بخش ارتباط با مدیریت «واحد پشتیبانی» موضوع را مطرح نمایید.
۲. زمان بارگذاری برنامه خطای «تکراری بودن نسخه» دریافت میکنم راه حل چیست؟
در این صورت باید کد نسخه را یک شماره بالا برده و سپس اقدام به بارگذاری نمایید.
۳. آیا امکان تبدیل قیمت برنامه رایگان به پولی وجود دارد؟
طبق راهنمای انتشار برنامهها چنین اجازهای داده نمیشود.
۴. آیا امکان حذف یک برنامه وجود دارد؟
شما میتوانید از طریق پنل خود اقدام به غیرفعال کردن برنامه نمایید تا از دسترس کاربران خارج شود و بعد از آن میتوانید برنامه را بایگانی کرده تا در لیست برنامههایتان نمایش داده نشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع وضعیت های برنامه اینجا را مشاهده نمایید.
۵. برنامهام را منتشر کردهام ولی قصد دارم تغییراتی در آن ایجاد کنم. چه کنم؟
ازطریق پنل، در هر زمان و هر بخشی از برنامه، میتوانید تغییر مدنظرتان را ایجاد کرده سپس برای بررسی دوباره و تائید مدیریت آن را ارسال نمایید.
۶. چه مدت زمان میبرد تا یک برنامه بررسی شود؟
برای بررسی برنامهها سه روز کاری در نظر گرفتهشدهاست. (پنج شنبه و جمعه روز کاری محسوب نمیشود.)
۷. «غیرفعال» در پنل به چه معنی است؟
این حالت نشانگر این است که برنامه در مایکت برای کاربران قابل مشاهده نمیباشد. اگر برنامه توسط تیم بررسی مایکت تائید نشده است یا در صورتی که شما درخواست غیرفعال شدن برنامه را داده باشید و تائید شده باشد؛ این وضعیت مشاهده میشود.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع وضعیت های برنامه اینجا را مشاهده نمایید.
۸. چطور میتوانم پاسخ کاربران را در بخش نظرات بدهم؟
از طریق پنل وارد صفحه برنامه شده ، بخش رتبه بندی و نظرات میتوانید نظرات و امتیاز کاربران به برنامه خود را مشاهده و به آنها پاسخ دهید. نظرات شما در در مایکت با نام «توسعه دهنده» و متفاوت از سایر نظرات نمایش داده میشود.
۹. چرا برنامه من رد شده است؟
تمامی برنامهها طبق راهنمای انتشار برنامهها بررسی میشوند و نتیجهی بررسی هر آنچه که باشد اعم از تائید یا رد برنامه، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
در صورتی که اعتراضی به نتیجه بررسی برنامه دارید میتوانید از طریق آدرس ایمیل developer@myket.ir و یا از طریق پنل، بخش ارتباط با مدیریت «واحد پشتیبانی» موضوع را مطرح نمایید.
۱۰. نحوهٔ تبلیغات و قرارگیری برنامهها در صفحه اول مایکت چگونه است؟
برنامهها مطابق با سیاستهای محتوایی مایکت در صفحه اول قرار میگیرد که هدف آن پاسخ به نیازهای روز کاربر و حمایت از برنامههای با کیفیت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره معیارهای نمایش در فضاهای پربازدید مایکت اینجا را مشاهده نمایید.
در صورتی که پیشنهادی برای همکاری مشترک دارید با ایمیل marketing@myket.ir تماس بگیرید.