پس از اجرای کمپین، توسعهدهنده از قسمت «گزارش»، نسبت به دریافت جزئیات و گزارش عملکرد خود اقدام میکند. گزارش کمپین به دو صورت در دسترس است:
1) ورود به لیست کمپینها و کلیک بر روی گزینه «گزارش» در ردیف مربوط به آن کمپین:
2) ورود به قسمت «گزارش» از منوی سمت راست و انتخاب کمپین از لیست کمپینها در بالای صفحه:
در هر صورت، صفحه گزارش، به شکل زیر باز خواهد شد. به صورت پیشفرض، گزارش برای 14 روز اخیر است. در صورت لزوم، بازه گزارش از طریق گزینه «تاریخ شروع و پایان» انتخاب میشود.
گزارش میتواند بر اساس«نوع تبلیغ» باشد:
در این حالت، توسعهدهنده نوع تبلیغات اجرا شده در پنل خود و در بازه زمانی مشخص شده را مشاهده میکند. تعداد نمایش و نصب و نرخ موفقیت و میانگین قیمت نصب را مشاهده کند.
گزارش میتواند صرفا برای یک «کمپین خاص» باشد:
کمپین مورد نظر ما در بازه مورد نظر انتخاب شده و بر روی نمودار، نمایش و نصب نمایش داده شده است. به این نکته توجه کنید که در برخی از روزها، نمایش صفر بوده و نصب وجود داشته است. دلیل این مورد که به عنوان «کش تبلیغات» شناخته میشود، در قسمت مربوط به پشتیبانی تبلیغات توضیح داده خواهد شد.
برای کمپینهای لیست جستوجو، عملکرد کمپین بر اساس کلمات کلیدی در ادامه گزارش میآید:
اطلاعاتی مثل «هزینه کل»، «نمایش»، «کلیک (بر روی آگهی)»، «تعداد نصب»، «نرخ تبدیل» و میانگین قیمت در این جدول آمده است.
این جدول که به این صورت تک ستون است، نشان دهنده این است که این کمپین فقط از «کلمات سیستمی» استفاده کرده و کلمه کلیدی اضافهتری استفاده نشده است.
نمونه گزارش کمپین لیست پیشنهادی: