نحوه و جزئیات تعریف و اجرای کمپین چابک (هوشمند)
کمپینهای چابک، نوع جدیدی از خدمات تبلیغاتی را ارائه نمیدهد. بلکه با تعریف و اجرای کمپینهای چابک، سیستم تبلیغات مایکت، آگهی برنامه را در تمامی ظرفیتهای تبلیغات که در دسترس قرار بگیرد نمایش خواهد داد. این ظرفیت هم شامل ظرفیت سرچادز و هم لیست پیشنهادی خواهد بود.
در این نوع کمپین توسعهدهنده حداکثر مبلغ دلخواه خود بابت هر نصب را وارد میکند و اجرای کمپین را به سیستم هوشمند مایکت واگذار میکند. در این نوع از کمپینها الگوریتمهای قیمتگذاری هوشمند استفاده میکنیم و در هر جایگاه متناسب با عملکرد کمپین و عملکرد سایر کمپینها، قیمت مناسبتری را برای آن در نظر میگیریم و در جایگاههایی که میتواند با قیمت پایینتر در Auction برنده شود ، قیمت پایینتر ، و در جایگاههایی که نمیتواند حداقل قیمت ممکن برای نصب را لحاظ میکنند و در صورتی که امکان دریافت نصب با قیمتی کمتر از “سقف قیمت وارد شده” یا همان bid کاربر وجود داشته باشد؛ از قیمت کمتری برای شرکت در مزایده تبلیغ استفاده میکند. برای این منظور باید در هر مزایده حداقل قیمتی که برنامه با آن شانس برنده شدن در مزایده را دارد توسط الگوریتم مشخص شود و در عین حال سقف قیمت وارد شده توسط کاربر رعایت شود.
نکته: برای کمپین چابک، امکان تعریف لیست کلمات کلیدی به صورت دستی وجود ندارد. به طور خودکار، لیست کلمات سیستمی برای کمپین چابک هر برنامه اختصاص پیدا کرده و برای تبلیغات سرچادز، از این کلمات استفاده میشود.
ساخت کمپین چابک نیز، دقیقا مشابه با کمپین لیست پیشنهادیست: