پایگاه دانش مایکت

View Categories

ساخت کمپین تبلیغات در لیست پیشنهادی

نحوه و جزئیات تعریف و اجرای کمپین ریکام

در صفحات مختلف از برنامه مایکت لیست‌هایی تحت عنوان برنامه‌های پیشنهادی قرار گرفته است که متناسب با علایق کاربر، لیستی از برنامه‌های مرتبط را نمایش می‌دهد. مایکت سوابق برنامه‌های نصبی و همچنین تعاملاتی که کاربر با تبلیغات داشته را به عنوان یکی از فاکتورهای موثر بر انتخاب تبلیغات استفاده می‌کند. همچنین با دریافت محتویات صفحه‌ای که کاربر در حال بازدید از آن است، علاقه لحظه‌ای کاربر را به عنوان فاکتوری دیگر در انتخاب لیست برنامه‌های تبلیغی در نظر میگیرد.
تعریف کردن کمپین لیست پیشنهادی نیز تا حد بسیار زیادی مشابه با کمپین سرچ‌ادز است.

ساخت کمپین تبلیغات در لیست پیشنهادی

 

با ورود به صفحه ساخت کمپین لیست پیشنهادی، ابتدا نام برنامه از میان لیست برنامه‌های حساب توسعه‌دهنده انتخاب شده و سپس تاریخ شروع و پایان کمپین (تاریخ پایان اختیاری است) مشخص می‌گردد.

 

ساخت کمپین تبلیغات در لیست پیشنهادی

 

در قسمت «بودجه کمپین» نیز، با همان ملاحظات و مواردی که برای کمپین سرچ‌ادز گفتیم، سقف هزینه نصب مشخص می‌شود.
در ادامه نیز سقف بودجه روزانه و کل کمپین مشخص شده و پس از تنظیم ترکر (در صورت تمایل)، کمپین وارد مرحله اجرا خواهد شد.