تبلیغات در لیست پیشنهادی (Recom)
در صفحات مختلف از برنامه مایکت لیستهایی تحت عنوان برنامههای پیشنهادی قرار گرفته است که متناسب با علایق کاربر، لیستی از برنامههای مرتبط را نمایش میدهد.
مایکت با دریافت و ثبت سوابق رفتار کاربر، شامل تبلیغات مشاهده شده و برنامههای نصبی کاربر سعی در شناسایی علایق کاربر دارد. کاربرانی که سابقه رفتار مشابه در نصب اپلیکیشن داشتهاند شناسایی میشوند و برنامههایی که احتمال نصب بالاتری برای هر کاربر دارند پیشنهاد میشوند.
سیستم در هر بار نمایش تبلیغ از ترکیب علاقه لحظهای کاربر (محتوای صفحهای که در آن تبلیغ نمایش داده میشود) و سابقه رفتار کاربر (برنامههای نصب شده و تبلیغاتی که با آن تعامل داشته) به مناسبترین تبلیغات برای نمایش میرسد و شانس مرتبط بودن تبلیغ با نیاز کاربر و به تبع آن شانس نصب و درآمدزایی را افزایش میدهد.
به طور کلی تبلیغات لیست پیشنهادی، به این صورت است که برنامهای که دارای کمپین ریکام است، در یک فضای مشخص شده به عنوان «برنامههای پیشنهادی» در صفحه مایکت برنامههای مشابه و مرتبط نمایش داده میشود.


پیچیدگی و جزییات کمپینهای ریکام، به مراتب کمتر از سرچادز است. صرفا لازم است که برنامهای کمپین فعال داشته باشد و سپس در رقابت مربوطه برای نمایش در فضای «برنامههای پیشنهادی» برای نمایش داده شدن در صفحه یک برنامه مشابه یا مرتبط شرکت خواهد کرد.
در صورتی که آگهی برنامه نمایش داده شده و نصب بگیرد، مطابق با قیمت مشخص شده توسط توسعهدهنده، مبلغ از اعتبار حساب تبلیغات ایشان کسر خواهد شد.
فضای تبلیغاتی تخصیص داده شده معمولا در صفحه برنامههاست که با عنوان «برنامههای پیشنهادی» و با تگ «آگهی» مشخص شده است.
فضاهای تخصیص داده شده به لیست پیشنهادی
همانطور که بالاتر نیز گفته شد، تبلیغات ریکام در چند قسمت به کاربران نمایش داده میشود:
- در صفحه هر برنامه در مایکت، بخش «برنامههای پیشنهادی» با تگ آگهی، ترکیبی از برنامهها و بازیهای مرتبط
- در صفحه هر بازی در مایکت، بخش «بازیهای پیشنهادی» با تگ آگهی، صرفا بازی نمایش داده میشود
- در صفحه خانه برنامه مایکت، بخش «برنامههای پیشنهادی» با تگ آگهی
- در صفحه بازی مایکت، بخش «بازیهای پیشنهادی» با تگ آگهی
- در صفحه جستوجو (Home Search) قبل از آنکه عبارتی سرچ شده باشد، بخش «برنامههای پیشنهادی»