آموزش پنل ویدئو مایکت

به جهت تسریع در فرآیند دریافت محتوا پس از شروع همکاری در بخش محتوای ویدئویی استریم بازی، پنل اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

جهت اطلاع از شرایط همکاری با مایکت در این بخش اینجا را مشاهده نمایید.

آموزش نحوه بارگزاری محتوای ویدیویی در مایکت :

انتشار محتواهای فیلم و سریال و استریم در مایکت نیازمند بررسی و تایید توسط تیم بازبینی محتوای ویدئویی مایکت است. در صورتی که قصد انتشار محتوای استریم خود را در مایکت دارید، پس از ثبت درخواست در این لینک و ارتباط مایکت با شما فرآیند همکاری آغاز می‌شود. برای انتشار محتوا لازم است از پنل ویژه ای که در اختیارتان قرار می‌گیرد استفاده کرده و محتوای خود را جهت بررسی ارسال فرمایید.

پروفایل

۱ . مرحله اول پروفایل شخص است که با ثبت نام کاربری و پسوردی که مایکت در اختیار شما قرار میدهد وارد پنل خواهید شد.

۲ . در صورتی که تمایل به تغییر شماره تماس و یا ایمیل خود را دارید از این بخش می‌توانید تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

محتوا

۱. در قسمت داشبورد با کلیک بر روی گزینه محتوا تمام محتواهایی که بارگزاری کرده اید نمایش داده می‌شود.

الف:با کلیک بر روی قسمت ایجاد محتوا، می‌توانید محتوای خود را که به صورت سریال و یا فیلم است را بارگذاری نمایید.

سریال: در صورتی که محتوای شما بیش از یک قسمت دارد با انتخاب گزینه بله نوع آن را تعیین نمایید پس از آن می‌توانید عنوان قسمت، فصل و شماره قسمت را ثبت نمایید.

تک قسمت: در صورتی که محتوا دنباله‌دار نیست و یک قسمت از آن موجود است گزینه خیر را انتخاب کرده و پس از ثبت عنوان محتوا، لینک یا فایل مورد نظر را  بارگذاری نمایید.

ثبت محتوا به دو صورت بارگذاری فایل محتوا و یا ارائه لینک امکان پذیر است . چنانچه نیاز است کامنتی ثبت شود در قسمت توضیحات ذخیره گردد.

۲. پس از آپلود محتوا میتوانید در قسمت داشبورد روی گزینه محتوا، مجدد کلیک کرده و با فیلترهای در انتظار بررسی، تایید شده و رد شده از وضعیت محتوای خود مطلع شوید.

۳.  در قسمت جستجو در همین صفحه با سرچ عنوان محتوا میتوانید وضعیت محتوا را مشاهده کنید.

دراین صفحه دو فایل چارچوب و قوانین انتشار استریمرها و قوانین طراحی پوستر و بنر استریم قابل مشاهده است.


۴. با کلیک بر روی داشبورد قسمت محتوا، گزینه عملیات میتوانید محتوای آپلود شده خود و کامنت های مربوط به هر محتوا را مشاهده نمایید.

پشتیبانی

در این بخش می‌توانید با ثبت تیکت موارد مورد نظرتان را با واحد پشتیبانی بخش فیلم و سریال مایکت مطرح نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

آمار

۱.در این بخش می‌توانید با توجه به تاریخ شروع و پایانی مورد نظرتان گزارش میزان ترافیک مصرفی به تفکیک اپراتورها را دریافت کرده و نمودار میزان تماشای کاربران را مشاهده کرده و یا گزارش تجمیعی را دانلود نمایید.

در صورت نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید با همکاران ما در مایکت ارتباط بگیرید.

Was this article helpful?
Dislike 0
بعدی: شرایط همکاری استریمرها با مایکت